GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
Tényleg minden típusú porszívó és takarítógép javítását vállalják?
Igen. Sokszor előfordul, hogy egy adott márkához vagy típushoz nem lehet alkatrészt beszerezni, de ha látjuk, hogy miről van szó, akkor szervizes szemmel jó eséllyel találunk rá megoldást. Azonban kézi porszívók, akkumulátoros és robot porszívók javítását nem tudjuk vállalni.
Vizes porszívóm/takarítógépem van. El kell vinnem a csövet is?
Ha a hiba a vizes résszel van, akkor igen. Csak úgy tudjuk teljes körűen vizsgálni a készüléket, ha minden tartozék rendelkezésünkre áll.
Mennyi ideig tart a javítás?
Ha van hozzá alkatrész, általában 4-5 napon belül elkészül. (Az ismertebb típusokhoz általában van alkatrész). De a típusok és fajták sokrétűsége miatt érdemesebb 1-2 hét átfutással számolni. Bevizsgálás alapján tudunk megközelítőleg pontos időpontot adni.
Van bevizsgálási díj?
Van. A készülék hibáját beazonosítani vagy megjavítani ugyanaz a folyamat. Ezzel kapcsolatban az Áraink-nál bővebb információt adunk.
Elszakadt a gégecsövem, tudják javítani?
Igen! Ha közel a végekhez szakadt el, akkor levágjuk összeszereljük. Ha túl rövid lenne a megmaradt cső, vagy eleve hosszabbat szeretne, akkor cseréljük a teljes harmonika részt.
Mennyi garanciát vállalnak?
Az elvégzett munkára 3 hónap szervizgaranciát adunk (törésre, kopásra nincs garancia).
Motorcsere esetén 6 hónap garanciát vállalunk.
Blokk/számla hiányában a garanciális javítást nem tudjuk befogadni, ezért kérjük, őrizze meg.
Adatokat nem tárolunk, így csak a bizonylat alapján tudjuk igényét kezelni.
Szállítás van?
Igen, futárszolgálattal tudjuk visszaküldeni a készüléket.
Porzsák, szűrő, egyéb tartozékra lenne szükségem.
Van! Ha nincs akkor megrendeljük, de a gyakori készülékekhez van.
Profi vagyok, értek hozzá, magam javítom. Tudnak adni motort?
Természetesen tudunk, de ha nem mi szereljük be, akkor nincs rá garancia.